מחנה ישי מתפורר • "צריך לתת אמון בהנהגה הנוכחית"

    גואל ועקנין 2 Comment on מחנה ישי מתפורר • "צריך לתת אמון בהנהגה הנוכחית"
    8:41
    15.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה אנשים מתמכרים לאוכל לא בריא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדרמה בש"ס לא מפסיקה לייצר כותרות. ח"כ יעקב מרגי, מנאמניו הקרובים של ח"כ אלי ישי אומר הצהריים לבצלאל קאהן בתוכנית 'הפוך על הפוך' ב'קול חי': "אני קורא לאלי ישי לתת אמון בהנהגת ש"ס ולא לשגות בהבטחות שאחרים מסיתים אותו. הוא חייב להיענות לקריאת מועצת החכמים".

    גם נאמן אחר של ישי, ח"כ ניסים זאב, שברזומה שלו רשום היותו כמייסד התנועה אומר לקאהן כי "דיברתי היום עם אלי ישי והפצרתי בו לגשר על הפערים. אנחנו חייבים לצאת מאוחדים. הקמתי את ש"ס ואשאר בש"ס, במיוחד אחרי שדרעי חזר להנהגה".

    למרות הפגישה שנערכה בין אלי ישי לחבר מועצת חכמי התורה הרה"ג שמעון בעדני שליט"א אין עדיין סיכומים ברורים עם ישי וכעת רוב הסיכויים הם שהוא ילך למסגרת פוליטית אחרת שתהיה כפופה לאחר הבחירות למועצת חכמי התורה.

    בשלב זה ישי התחייב לרב בעדני שריצה במסגרת פוליטית אחרת תהיה רק לאחר ערבויות ברורות שהיא אכן עוברת את אחוז החסימה כדי לא לאבד קולות מתוך המאגר החרדי, אך עם זאת ישי לא יוכל להקים לעצמו מסגרת פוליטית חדשה והוא יצטרך לחבור לתנועה דתית קיימת שכפי הנראה תהיה מפלגת האיחוד הלאומי שבראשה עומד שר השיכון אורי אריאל.

    גורמים בכירים בבית היהודי אומרים שהם לא רואים סיכוי שדבר כזה אכן יקרה וחבל שאלי ישי לא מבין שכל ההתנהלות של אורי אריאל מולו נועדה אך ורק כדי לשפר את עמדת המיקוח שלו מול הבית היהודי ונפתלי בנט במסגרת הסכם שייחתם בין השניים.

    בסביבת ישי טוענים כי הוא יכול להביא קולות רבים מקרב אלו שאינם נמצאים בתוך המאגר הטבעי של ש"ס כדוגמת הציבור החרד"לי וחלק מחסידות חב"ד בגלל דעותיו הימניות ומשכך לא ברור מדוע דרעי לא עושה הכל כדי להסתדר עם ישי בזמן שזה רק יכול להועיל למפלגה בבחירות הקרובות.

    כאמור, בימים הקרובים תתקיים פגישה נוספת בין דרעי לישי כדי לנסות ולגשר על הפערים לפני שמתקבלת החלטה בעניין אבל לישי אין מנוס והוא יצטרך להצהיר על נאמנות וכפיפות למועצת החכמים למרות שבסביבתו טוענים כי אין באמת מועצת בש"ס  וגם מה שיש משמש כחותמת גומי לדרישותיו של דרעי בכל עניין.

    מלשכת דרעי נמסר כי ההצעה שהוצעה לאלי ישי ע"י יו"ר המפלגה בעינה עומדת ועל ישי לחתום על המסמך אותו הוא מכיר ועליו היו חותמים כל ח"כי התנועה גם בתקופת מרן.

    באשר לאמירות כנגד מועצת החכמים סירבו להגיב בלשכת דרעי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שיזרקו כבר אלי ישי. מרן אמר שאריה היו"ר. באיזו חצפה הוא מסרב להישמע למועצת?

    2. 1

      שיזרקו אותו, אשכרה, אידיוט רשע מרושע אם מרן היה בחיים מה שהוא אמר על אמנון יצחק היה מתגמד על מה שהוא היה אומר על הנבל בן נעות המרדות הזה. כל בחירות יש לש"ס איזה ס"מ אחר שנוגס בכוחה, עכשיו התגלה פרצופו של הבטלן הזה שלא הביא את ש"ס לשום הישג משמעותי, לא נשכח את ההשפלות שהוא ספג משרון, וכו' וכו' מה עכשיו הוא רוצה? מה? כבוד? כסף? שלטון? בשביל ז\ה מרן בחר אותו. בשביל שהוא ינגח את מועצת החכמים, ויאמר שהיא שפוטה של אריה? וחוץ מזה אם ככה מי ערב לנו שכשהוא היה יו"ר היא לא הייתה שפוטה שלו? סתם נוכל תוניסאי מהזן האלים והשפל ביותר, איש המוני, גס רוח וחולה כבוד. ילך לו להימורים פוליטיים ויוכיח לכולם את מה שכולנו יודעים מי שנלחם בגדולי ישראל מאבד הכל!!!!!